Surat pembuka rezeki lancar..
Sumber :
  • Pexels

Tolong Baca Surat Ini 17 Kali Saja Sehari Saja, Ustaz Adi Hidayat Bilang Perubahannya Sangat Dahsyat, Pembuka Rezeki Tiada Henti dan Seluas Samudera

Jumat, 19 April 2024 - 15:19 WIB

tvOnenews.com - Ustaz Hidayat menyarankan membaca surat pembuka rezeki ini sebanyak 17 kali. Allah SWT memberikan rezeki kepada semua makhluknya menurut Al-quran.

Namun, jalan setiap orang mendapatkan rezeki itu berbeda-beda. Tugas manusia hanya berusaha dan berdoa menjemput rezeki seluas samudera.

Ustaz Adi Hidayat mengatakan dengen rutin amalkan bacaaan surat ini, niscaya akan menyelesaikan masalah kehidupan di dunia dan pembuka rezeki. Surat apakah itu?


Ustaz Adi Hidayat menyarankan agar membaca surat Al-Fatihah 17 kali sebagai pembuka rezeki. Sumber: YouTube Adi Hidayat Official

Dalam kanal YouTube miliknya, Ustaz Adi Hidayat memaparkan amalan yang akan membuat kehidupan menjadi mudah dan segala urusannya dilancarkan oleh Allah, termasuk rezeki mengalir deras.

“Apa yang Anda butuhkan, apakah kemudahan dalam beraktivitas, apakah kemudahan dalam rezeki, amalkan isinya maka kita akan dimudahkan dan diistimewakan oleh Allah," kata Ustaz Adi Hidayat.

Dalam ceramahnya, Ustaz Adi Hidayat mengatakan dengan bercermin pengalaman orang zaman dulu, ketika mendapatkan kesulitan dalam rezeki, cukup mengamalkan surat Al-Fatihah.

Berita Terkait :
1
2 3 Selanjutnya
Topik Terkait
Saksikan Juga
01:24
01:09
02:47
02:23
01:31
03:15
Viral